Hoe werkt het bestellen van producten bij Gezond Bezig Zijn?
Voor een uitgebreide beschrijving van het bestelproces adviseren wij u naar de pagina: Bestellen te gaan. Hier is het bestelproces uitgebreid per stap beschreven.
Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling toch afziet van uw aankopen dan kunt u de producten direct retour sturen als deze bij u zijn afgeleverd. Ga voor meer informatie over producten retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw map ongewenste email terecht is gekomen. Controleer eerst deze map. Kunt u de bevestiging ook hier niet vinden? Dan kunt u Contact opnemen met onze Klantenservice.
Hoeveel stuks kan ik maximaal bestellen van een product?
Het is per product verschillend hoeveel stuks u maximaal kunt bestellen. U kunt de aantallen zien wanneer u op een product klikt. Wilt u grotere hoeveelheden van een product bestellen of wilt u onze producten verkopen in uw winkel of webshop? Neem dan Contact met ons op.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
U hoeft geen account aan te maken om bij Gezond Bezig Zijn te kunnen bestellen. U kunt direct producten toevoegen aan uw winkelwagen en daarna direct door naar afrekenen.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland. U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor op werkdagen tussen 09:00-17:00. Lees hier meer over op de pagina: Product ophalen.